1. Jos sinä et ole tyytyväinen en ole minäkään.

Seison sataprosenttisesti kaikkien palveluideni takana. Siksi  työlläni on 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos siis et jostain syystä ole tyytyväinen saamasi palveluun, en ole minäkään. Tällaisissa tilanteissa haluan etsiä ratkaisun yhdessä sinun kanssasi. Ota minuun yhteyttä, kerro asiasi ja syy tyytymättömyyteesi  7 vrk:n kuluessa. Sen jälkeen pyrimme yhdessä löytämään asiassasi sinua tyydyttävän ratkaisun. Sopimuksemme mukaan teen työn uudelleen tai hyvitän sinulle maksamasi hinnan.

Niin yksinkertaista se on.

 

2. Periaatteenani on laskuttaa tehdystä työstä.

Pihasuunnitteluprosessi etenee vaiheittain, yleensä alla olevan työvaihekaavion mukaisesti. Kokemukseni mukaan tällä tavalla saavutetaan paras mahdollinen lopputulos. Suunnittelutöistä MAXI ja PRO saat laskun kolmessa osassa STARTIN, LUONNOKSEN toimittamisen ja valmiin SUUNNITELMAN toimittamisen jälkeen kotiosoitteeseesi.

STARTTI laskutetaan heti käynnin jälkeen, SNADI käynnin ja pihaluonnoksen toimittamisen jälkeen.

Pihasuunnitteluprosessi. Näin pihasuunnittelu etenee.

3. Olen käytettävissäsi myös pihasuunnittelun jälkeen.

Voit ottaa minuun yhteyttä missä tahansa pihaprojektin vaiheessa eteen tulevissa kysymyksissä puhelimitse tai sähköpostilla.  Mahdollisista suunnittelun jälkeisistä työmaapalveluista, rakennuttamisesta tai valvonnasta sovitaan ja laskutetaan aina erikseen.

 

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

 

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).